Country Cottage Needleworks

I mentioned in this post that I had started one of the new houses of Country Cottage Needleworks. It was such a joy to stitch. As I already had a frame in mind to use for the finished project, I changed the colors of the house to match the frame.

Ik vertelde al in dit berichtje dat ik was begonnen met een van de nieuwe huisjes van Country Cottage Needleworks. Het is een geweldig patroontje om te borduren. En aangezien ik al een lijstje in gedachten had, heb ik de kleuren van het huisje aangepast zodat het kleurt bij het lijst.

I used 32 count Lambswool linen and a selection of Crescent Colours threads. The DMC colors are the same as in the pattern. Fortunately, I have an excellent framer (aka my mom) who did the framing for me.

Ik heb 13draads Lambswool linnen gebruikt en een aantal Crescent Colours garens. De DMC kleuren zijn hetzelfde als in het patroon. Gelukkig heb ik een geweldige inlijster (oftewel mijn moeder) die het inlijsten heeft gedaan.

Now that I have stitched this house, I am tempted to do another one, maybe on 40 count linen?

Nu ik dit huisje heb geborduurd, ben ik in de verleiding om er nog een te borduren, misschien op 16 draads stof?

2 thoughts on “Country Cottage Needleworks

  1. Wat is deze prachtig geworden. Ik ben aan mijn tweede deeltje van de huisjes toe en dat is deze. Hoop hem dus binnenkort ook te borduren.
    Groetjes, Amarins

Leave a Reply

