Another finish / Weer een borduurwerkje af

Last weekend, I had the sudden urge to start something new. I had finished my little pincushion, had been working on my One Strand A Day project dutifully and now it was time to start something new. And when you turn to a French designer, you can hardly go wrong.

Vorig weekend had ik echt de behoefte om iets nieuws te beginnen. Ik had mijn speldenkussentje in elkaar gezet, had trouw gewerkt aan mijn Een Draadje Per Dag project en nu was het tijd voor iets nieuws. En als je dan een Franse ontwerpster kiest, dan kan het niet mis gaan.

We received new designs from Tralala a while ago and I absolutely love her charts with the alphabets on them. They’re quick, they’re fun and you can finish them in various ways. I had stitched one over one some time ago and decided to do that again.

We hebben een tijdje geleden nieuwe patronen van Tralala binnengekregen en ik vind haar patronen echt heel leuk, vooral die met de alfabetten erop. Ze zijn snel klaar, ze zijn leuk en je kunt ze op diverse manieren afwerken. Ik had eentje over 1 draadje geborduurd en besloot om dat weer te doen.

Petite Duo Fleuri – Tralala

It’s an itty bitty design, but sooooo much fun to do. I used the colors called for, except changed the Atalie thread for Sampler Thread’s Briar Rose. I haven’t decided yet on the finishing, but at least it’s stitched.

 
Het is een miniscuul werkje, maar zoooooo leuk om te doen. Ik heb de kleuren gebruikt die in het patroon staan, maar het Atalie garen vervangen door Sampler Threads Briar Rose. Ik weet nog niet hoe ik het af ga werken, maar het is in ieder geval geborduurd.
This entry was posted on January 27, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 Comments

3 thoughts on “Another finish / Weer een borduurwerkje af

  1. deze vind ik zooo mooi, het patroon, de kleurtjes, alfabet altijd goed,Super gewoon!

    groetjes, Jacqueline
    fijn weekend

Leave a Reply

