A finish finish / Een geborduurd projectje afgewerkt

I’m not the best when it comes to actually finishing a project. I love to stitch and I love to finish the stitched piece a lot less. But with the show in Zwolle coming up, mom and I (along with some wonderful people) are working hard to get the last models finished. Finished finished that is, not just stitched.

Ik ben niet de beste afwerkster van geborduurde projectjes. Ik houd ervan om te borduren, maar ik houd er een stuk minder van om een geborduurd werkje af te werken. Maar met de Handwerkbeurs in Zwolle over een drie weken, zijn mijn moeder en ik (samen met een aantal geweldige mensen), druk bezig om de laatste modellen klaar te maken. Afgewerkt klaar te maken, niet slechts geborduurd.

This little pincushion was one of the projects that I finished. This is where you can read about me stitching the design.

Dit kleine speldenkussentje is een van de projecten die ik heb afgewerkt. Hier kun je lezen hoe ik het geborduurd heb.

And this is how it turned out. En zo ziet het er nu uit.

The lighting is not the best, to say the least, but it’s really a cheerful pincushion.

Het licht is niet geweldig, om het zacht uit te drukken, maar het is echt een vrolijk speldenkussentje.

One thought on “A finish finish / Een geborduurd projectje afgewerkt

  1. Wat een ontzettend leuk speldenkussen !
    Ik lees dat je het geborduurd hebt op 14 draads lambswool linnen.
    Is lambswool nu de kleur van het linnen of zit er wol bij het linnen? Ik kom lambswool linnen vaker tegen op patronen en weet nog altijd niet precies wat het nu is hahaha ….

Leave a Reply

