Progress on my WIP/ Vooruitgang bij mijn borduurwerkje

This is one of the projects that I chose to be finished in 2012. You can read more about those projects here. I really enjoyed stitching this and thought, why not put it back in rotation and see if I can get this finished before the show in Zwolle starts (mid February).

Dit is een van de projecten die ik graag in 2012 af wil maken. Je kunt hier meer lezen over deze projecten. Ik heb altijd met veel plezier geborduurd aan dit project en dacht, waarom begin ik er niet weer mee en kijk of ik het af kan maken voor de beurs in Zwolle (half februari).

So this is what it looked like when I dug it up earlier this month and below you can see what I have accomplished so far, it goes pretty fast.

Hieronder zie je hoe het eruit zag toen ik het weer opgediept had eerder deze maand en daaronder kun je zien wat ik tot nu toe heb geborduurd, het schiet het aardig op.

Leave a Reply

