And another finish/ En nog een borduurwerkje af

This was such a quick and fun project to stitch. We received new colors in cotton from Venne Colcotton and I couldn’t wait to try one of the new colors. So I picked winter (4005) and stitched this cutie from Midnight Stitching.

Dit was zo’n snel en leuk werkje om te borduren. We hadde nieuwe kleuren in katoen binnen gekregen van Venne Colcotton en ik kon niet wachten om een van de nieuwe kleuren uit te proberen. Dus koos ik winter (nummer 4005) en borduurde dit leuke patroontje van Midnight Stitching.

The original / Het origineel

And my version./ En mijn uitvoering.

I think this will become a new scissor fob.

Ik denk dat dit een nieuw schaarhangertje wordt.

4 thoughts on “And another finish/ En nog een borduurwerkje af

  1. hoi Annemiek,

    Dat heb je mooi gedaan, ik houd van allebei de kleuren, leuk dat je ze gecombineerd hebt.

    groetjes, Jacqueline

Leave a Reply

