The best of 2011/ Het beste van 2011

There are just a little more than 10 hours left in 2011. It’s been quite a year. There were times when I didn’t know if everything would work out. But mostly there were times when I was so happy in my new home that I just wanted to wrap the house around me. There were times when I could reconnect with old friends and get to know new friends better. And there were time spent with needle and thread that made me feel sooo content.

Er zijn nog iets meer dan 14 uur over van 2011. Het is een bijzonder jaar geweest. Er waren momenten waarop ik me afvroeg of het allemaal wel goed zou komen. Maar vooral waren er de momenten dat ik zo gelukkig in mijn nieuwe huis was, dat ik het als een jas om me heen zou willen dragen. Er was tijd om oude vrienden opnieuw te zien en om nieuwe vrienden beter te leren kennen. En er waren vooral de momenten dat ik met naald en draad op de bank zat en heeeel tevreden was.

Best personal move / Beste persoonlijke verhuizing

Best shop move / Beste winkel verhuizing

Best color of 2011/ Beste kleur van 2011

Best stitching day together / Beste borduurdag samen

Best new thread / Beste nieuwe garen

Best surprise moment / Beste verrassing

Best finish of 2011 / Beste borduurwerkje van 2011

Best job done / Beste klus geklaard

Best trip / Beste vakantie

Best release / Beste nieuwe ontwerp

Best Christmas decoration / Beste kerstversiering:

Best DIY / Beste doe het zelf actie

Best tried recipe / Beste uitgeprobeerde recept

All in all, 2011 was a good year, a really good year. And I am looking forward to 2012. I love the numbers, I love the ideas that I have for this upcoming year, I love the goals I have set and I love the travel arrangements that are already made. I want to thank you for reading this blog and sending in comments and hope that 2012 will be a marvellous year for you.

2011 was een goed jaar, een bijzonder goed jaar. En ik kijk uit naar 2012. Ik vind de nummers geweldig, ik kijk uit naar de ideeën die ik heb voor dit nieuwe jaar, ik ben tevreden over de doelen die ik heb gesteld en er staan een aantal leuke reisjes op het programma. Ik wil je bedanken voor het lezen van dit blog en het sturen van de opmerkingen en hoop dat 2012 een geweldig jaar voor jou wordt.

This entry was posted on December 31, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 Comments

3 thoughts on “The best of 2011/ Het beste van 2011

  1. Hoop dat 2012 net zo’n mooi jaar voor je wordt als 2011 was. Ga niets beloven maar wil dit jaar graag naar de winkel komen (zou tijd worden, zeg het maar…:)). Zie je zo wie zo in Zwolle !!

  2. beste annemiek,
    een heel best jaar toegewenst, voor jou, je ouders en je winkel.
    bij al die beste dingen mis ik echter een ding n.l. beste prestatie: het meedoen en uitlopen van de vier mijl van groningen. hartelijke groeten, beerta

Leave a Reply

