And even more Bargello / En zelfs nog meer Bargello

I am happily stitching away on my Bargello project. I discovered that once the outline is stitching, filling a certain space is quite easy. You can just follow the stitches of the outline and don’t need the pattern anymore. Makes Bargello perfect TV-stitching IMHO.

Ik ben nog steeds heel tevreden aan het borduren aan mijn Bargello project. Ik heb ontdekt dat als de buitenste lijn maar geborduurd is, het opvullen van een bepaald motief heel gemakkelijk is. Je volgt gewoon de lijnen van de rand en hebt het patroon niet meer nodig. Dat maakt Bargello tot perfect TV-borduren project naar mijn mening.

It’s been foggy and grey lately, so taking good pictures is a bit of a “no can’t do”. I am hoping that once the weather improves, so will my pictures.

Het is hier nogal mistig en grijs geweest de laatste dagen, en goede foto’s maken is “helaas niet mogelijk” geworden. Ik hoop dat als het weer wat beter wordt, mijn foto’s ook beter worden.

One thought on “And even more Bargello / En zelfs nog meer Bargello

  1. Ik heb weer met veel plezier je blog gelezen; ik had aardig wat in te halen! Je huis ziet er fantastisch uit, met al die kerstversieringen!
    Ik hoop dat ik nog een keer bij je langs kan komen. Door mijn slechter wordende knieen, durf ik de lange rit nog niet aan.
    Groetjes uit een grijs en somber Zoetermeer.

Leave a Reply

