Homework drawn thread / Huiswerk open naaiwerk

For our drawn thread class we had to do a bit of homework for the 3rd lesson. This time it wasn’t as time-consuming as for the 2nd class. Just 12 squares. Well, those 12 squares ended up being 16 squares, as I managed to make mistakes in a complete column of squares and had to do them all over again. I miscalculated, I stitched the square on the wrong side of the fabric, I miscalculated some more and finally got it right.

Voor onze open naaiwerk cursus moeste we weer wat huiswerk doen voor de derde les. Deze keer was het niet zo tijdrovend als voor de tweede les. Slechts 12 vierkantjes. Nou, die 12 vierkantjes werden er 16, aangezien ik er in slaagde om foutjes te maken in een hele kolom vierkantjes en ik moest ze allemaal opnieuw borduren. Ik had verkeerd geteld, ik had er eentje aan de verkeerde kant van de stof geborduurd, ik vertelde me nog een, maar uiteindelijk zat het toch op zijn plek.

So this is how the homework looked. I really enjoyed stitching this little squares.

Dus zo zag het huiswerk eruit. Ik vond het echt leuk om de kleine vierkantjes te borduren.

2 thoughts on “Homework drawn thread / Huiswerk open naaiwerk

  1. Hallo Annemiek,
    wat herkenbaar! Ik had me ook vertelt. Ik had de middelste niet in het midden gedaan en vervolgens vandaaruit nog 2 andere gemaakt. Ook ik moest uiteindelijk 4 vierkantjes uithalen en opnieuw beginnen.
    Ik zie je vrijdag!
    groet,
    Fetske

Leave a Reply

