A summer project / Een zomerproject

Sometime during our quite cold and rainy summer, I managed to finish a design that I had started back in February. Every time we travel to Nashville, I have these grand ideas of stitching half the designs I have always wanted to stitch. After all, travelling to Nashville means a 14 hr flight, a stopover in Dallas and 3-4 glorious days in Nashville. Sure, there must be plenty of time to stitch. Right?

Ergens gedurende onze koude en natte zomer, heb ik de laatste steekjes gedaan in een project dat ik al in februari was begonnen. Elk jaar als we naar Nashville reizen, heb ik deze grootse ideeën dat ik de helft van alle patronen die ik ooit wil borduren, kan afmaken. Per slot van rekening betekent Nashville een 14 uur durende vlucht, een verblijf in Dallas en 3-4 geweldige dagen in Nashville. Zeker, dat is toch meer dan genoeg tijd om heel veel te borduren. Toch?

The reality is that my eyes are bigger than my stitching time, and each year I start a project that I won’t finish until several months later. Below is this year’s project.

De realitieti is dat mijn ogen altijd groter zijn dan mijn borduurtijd, elk jaar begin ik een project dat ik pas maanden later afmaak. Hieronder zie je het project van dit jaar.

All Through the Night – Blackbirds

And here is my version, I used a Silk ‘n Colors that I got in one of the grabbags Ria and I always try to get while in Nashville. It’s stitched on 36 count Edinburg linen antique white. As you can see, I left of the verse. I thought all the boxes were of the same size, but that’s not the case, so I had to adjust a bit. It was a great design to stitch.

En hier is mijn versie, ik heb een Silk ‘n Colors gebruikt die ik een van de grabbags, die Ria en ik elk jaar proberen te bemachtigen, heb gevonden. Het is geborduurd op 14 draads Edinburg linnen, antique white. Zoals je ziet heb ik het versje eraf gehaald. Ik dacht dat de blokjes allemaal dezelfde afmetingen hadden, maar dat is niet het geval, dus ik het het hier een daar iets aangepast. Het was een bijzonder leuk patroon om te borduren.

3 thoughts on “A summer project / Een zomerproject

  1. Ik heb even moeten bijlezen….deze stroom berichten ben ik hier niet gewend :-))
    Ik vind je merels prachtig en ik volg de dag-werkjes met interesse.

Leave a Reply

