Goodbye summer 2011 / Tot ziens zomer 2011

It is the second half of September and my biological clock says that it is mid October. Somehow, my body thinks we skipped a month. I blame the extremely wet, grey and cold summer we had. Summer 2011 is not one to be remembered for lazy summer evenings, spent outside. It is certainly not remembered for the cups of coffee I drank outside my kitchendoor in the morning sun.

Het is half september en mijn lichaam denkt dat het half oktober is. Op de een of andere manier denkt mijn lichaam dat we een maand over hebben geslagen. Volgens mij ligt het aan de bijzonder natte, grijze en koude zomer van 2011 die we hebben gehad. De zomer van 2011 zal zeker niet herinnerd worden als de zomer met de luie, warme zomeravonden die buiten zijn doorgebracht. Het zal zeker niet herinnerd worden door de kopjes koffie die ik ‘s ochtends in de zon, om het hoekje van mijn keukendeur buiten heb gedronken.

But it’s not all bad. This summer will always be the first summer I spent in my new home.  The summer during which I cleaned out the old shop. The summer in which so many customers came to visit us. The summer where I got to show off my new home to friends and family.

Maar het is niet allemaal slecht (weer). de zomer van 2011 zal altijd mijn eerste zomer in mijn nieuwe huis zijn. De zomer waarin ik de oude winkel heb leeggehaald. De zomer waarin zoveel klanten ons hebben bezocht. De zomer waarin ik mijn huis kon showen aan familie en vrienden.

Goodbye summer of 2011, you surely were remarkable.

Tot ziens zomer 2011, je was zeker een opmerkelijke zomer.

This entry was posted on September 21, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment

One thought on “Goodbye summer 2011 / Tot ziens zomer 2011

Leave a Reply

