A long time ago / Lang, lang geleden…

While browsing my digital photos, I found these two lovelies and realized that I had never shared them before.

Terwijl ik mijn digitale foto’s aan het bekijken was, kwam ik deze twee tegen en realiseerde me dat ik ze nooit had laten zien.

They are stitched on 18 count black aida, not my usual choice for fabric, but when it comes to black, this was the best choice.

Ik heb ze geborduurd op 7 blokjes/cm zwarte aida, niet mijn gebruikelijke stof, maar als het om zwarte stof gaat, dan is dit de beste keuze.

The one on the left is stitched with the asked for DMC colors, the one of the right is mostly done with Sampler Wools by the Gentle Art. Wonderful thread to work with.

Het ei aan de linkerkant is geborduurd met de DMC kleuren van het patroon, die aan de rechterkant is geborduurd voor het grootste deel met Sampler Wool van The Gentle Art. Heerlijk garen om mee te werken.

This was a pre-move finish, there are hardly any post-move finishes yet🙂

Dit zijn twee projectjes van voor de verhuizing, er zijn bijna geen “na de verhuizing” projectjes (nog niet).

And in case you were wondering, they’re from The Prairie Schooler. En voor het geval je het je afvroeg, ze zijn van de Prairie Schooler.

Leave a Reply

