We’re back / We zijn terug

Well, this blogbreak lasted much longer than I intended. First, I had no internet at my new place, then I did have internet, but no time. Then I had some time but no energy and now 2 months later, things seem to fall into place and it’s time for blogging again.

Deze blogonderbreking duurde veel langer dan ik van plan was. Eerst had ik geen internet in mijn nieuwe huis, toen had ik wel internet, maar geen tijd. Wat later had ik wel wat tijd, maar geen energie en nu 2 maanden later, lijkt alles op z’n plaats te vallen en is het tijd om weer te bloggen.

Miss Murphy would like to thank everybody for their concerns regarding the move and wants me to let you know she’s doing excellent. She spent two days at my parents’ house and didn’t like it one bit. I picked her up on a Saturday evening and took her to her new home. There was a lot of miauwing on the way over, but once I opened the door of her travel cage, she was fine. A quick snif around and within 30 minutes, she was on the couch next to me, purring her heart out.

Miss Murphy wil iedereen graag bedanken voor alle zorgen die men had over haar verhuizing. Ze heeft 2 dagen bij mijn ouders doorgebracht en vond daar helemaal niets aan. Ik heb haar op een zaterdagavond opgehaald en naar ons nieuwe huis gebracht. Onderweg was er luid gemiauw te horen, maar toen ik eenmaal het deurtje van haar reiskooitje open deed, was alles in orde. Even snel overal langs snuffelen en binnen 30 minuten lag ze luid te spinnen, naast mij op de bank.

All’s well that ends well. Eind goed, al goed.

It is quite a relief that she has settled down so nicely. Het is echt een opluchting dat ze het zo naar haar zin heeft.

 

 

 

 

2 thoughts on “We’re back / We zijn terug

  1. You should be happy with that. My friends cat is still angry with her after a 14-day vacation. The cat was taken care of by kind neighbours!

    Daar zou je blij mee moeten zijn. De kat van een vriendin is nog steeds boos. Ze was 14 daagjes op vakantie en de buren zorgden voor de poes.

Leave a Reply

