Quite a party / Wat een feest (picture heavy/veel foto’s)

Our opening days are over, 3 days filled with visits of so many customers, coming from all over the country and even from Belgium. 3 days filled with well wishes, compliments on the new shop, cards and gifts. I knew we had special customers but we truly have VERY special customers. Thank you each and every one for visiting us during these exciting days.

Onze open dagen zijn voorbij, drie dagen gevuld met bezoekjes van zo veel klanten, die uit het hele land en zelfs uit België kwamen. Drie dagen die gevuld waren met goede wensen, complimenten over de nieuwe winkel, kaarten en kado’s. Ik heb altijd al geweten dat we speciale klanten hadden, maar we hebben echt HEEL speciale klanten. Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie bezoek tijdens deze geweldige dagen.

I will make an effort to introduce the new shop to you. The pics were snapped Saturday at the very end of the afternoon, so I’m not sure they’re the best.

Ik ga proberen om de nieuwe winkel te introduceren. De foto’s heb ik zaterdag gemaakt, aan het einde van de dag, dus ik ben er niet zeker van dat ze geweldig zijn.’

Front entrance / ingang

To the right is our extra wide fabric drawer/ Aan de rechterkant is onze kast met de extra brede stof.

Recognize this quilt?/ Herken je deze quilt?

If you are in the hallway, looking into the shop, this is what you see. Als je vanuit de hal de winkel inkijkt, dan zie je dit.

Turning right when entering the shop / Rechtsaf als je de winkel binnen komt.

Our “old” DMC drawers filled / Onze “oude” DMC kastjes.

The coffe corner / Het koffiehoekje

The mantle / De schoorsteenmantel

Our wall with Soie d’Alger and Gloriana / Onze muur met Soie d’Alger en Gloriana zijde

The counter / De toonbank

The wall of fabrics / De stoffenwand

The wall with the overdyed threads / De muur met het handgeverfde garen

And our Threadworx and Waterlilies / En onze Threadworx en Waterlilies

I hope you enjoyed your tour. There are a couple of things we want to tweak a bit, but overall, we are really happy with the new shop.

Ik hoop dat je hebt genoten van de rondleiding. Er zijn nog een paar dingen die we wat willen aanpassen, maar over het algemeen zijn we heel blij met de nieuwe winkel.

15 thoughts on “Quite a party / Wat een feest (picture heavy/veel foto’s)

  1. Als ze me vroeger vroegen wat ik zou meenemen naar een onbewoond eiland dan had ik altijd een hele waslijst klaar. Nu zeg ik gewoon: de winkel van Annemiek!
    Zo te zien zijn jullie erin geslaagd een paradijsje te creëren.

  2. Wat ziet het er gezellig en mooi uit! Lekker licht en ruim, met toch heel veel mooie materialen en patronen.
    Heel veel succes met deze prachtige zaak.

  3. Annemiek, dank je wel voor je rondleiding, ik hoop deze zomer te komen kijken (en kopen natuurlijk)! het ziet er supermooi uit!
    wat geweldig al die garens, om je helemaal op te verlekkeren, ik krijg helemaal zin om mooie kleurtjes uit te zoeken voor mijn souvenir. succes in je nieuwe winkel, en met alles wat je nog moet doen in je nieuwe huis. tot gauw ziens

  4. Heel hartelijk gefeliciteerd! Ik had willen komen, maar door de pinksterdagen was dat wat moeilijk (kleinkinderen)

  5. Om de een of andere reden lukte het mij niet in het vorige bericht meer te tikken. dus gewoon opnieuw een reaktie. Wat is het allemaal mooi georden! En leuk dat we dat op al die foto’s kunnen zien. Ik kom beslist spoedig eens alles in het echt bekijken. Hartelijke groeten, Beerta

  6. Annemiek, van harte gefeliciteerd met je nieuwe winkel! In één woord……prachtig. Veel succes! Hartelijke groet, Marijke

  7. Annemiek, heb genoten van de rondleiding in foto’s en wens je veel succes met de nieuwe winkel ziet er weer heel uitnodigend uit.

    Nel Dijkman

  8. Hallo Annemiek & Reina,
    Wat een prachtige winkel is het geworden! Ik mis het nog steeds om af en toe te kunnen snuffelen en kijken. Kun je geen filiaal in het Zuiden openen????
    Ik kom binnenkort een keertje kijken hoe het er live uitziet!
    Groeten Ellen

Leave a Reply

